Mijn bestelling klopt niet

Heb je een bestelling ontvangen die niet voor jou bestemd is?
Wij ontvangen graag de gegevens van de klant voor wie de bestelling wel bestemd is. Gebruik daarvoor het contactformulier met de gegevens van de klant die je vindt op het pakket en ook je eigen ordernummer. Wij komen er dan z.s.m bij je op terug. 

Heb je verkeerde artikelen of te weinig ontvangen?
Geef via het contactformulier aan wat je hebt ontvangen en wat er niet klopt. Wij zullen vervolgens het moment van inpakken controleren via onze videobeelden en via DHL nagaan wat de afmetingen en het gewicht zijn. Bij ontvangst van verkeerde artikelen sturen wij een retourlabel toe om de zending te retourneren. Graag zien wij de retourzending binnen één week tegemoet. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn wij genoodzaakt de kosten voor de verkeerd ontvangen artikelen in rekening te brengen. 

Heb je te veel ontvangen? 
Heel fijn dat je dit aan ons doorgeeft. Je helpt ons de zoektocht naar missende producten zo makkelijker te maken. Geef via het contactformulier welke product je teveel ontvangen hebt en aantal stuks die je hebt ontvangen. Wij komen er dan z.s.m. bij je op terug.